פתיחת סתימה במקלחת מחיר

פתיחת סתימה במקלחת מחיר

שלום לכם! אם הגעתם לדף זה אתם ודאי מעוניינים לדעת לגבי פתיחת סתימה במקלחת מחיר. במאמר זה נביא לכם בנוסף למחיר של פתיחת סתימה במקלחת גם רעיונות וטיפים כיצד תוכלו בעצמכם לפתוח את הסתימה במקלחת, כי אנחנו דוגלים בתיאוריה שאומרת – קודם נסה לפתוח בעצמך ולחסוך כסף, אם לא הולך, מזמינים אינסטלטור.

ובנוסף למחיר של פתיחת סתימה במקלחת, נביא גם מחירים כללים של פעולות ותיקוני אינסטלציה נפוצים. המחירים מבוססים על סכומים שגבינו מלקוחות בעבר, אך חשוב להדגיש כי המחירים שלנו משתנים לעיתים, בעקבות שינויים בשוק או לפי קושי העבודה במקום הספציפי. קחו את הנתונים כהשערה גסה, אך לבירור עדכני צרו עמנו קשר כבר עכשיו. נשמח לשוחח אתכם בטלפון או בכל דרך שתבחרו.

פתיחת סתימה במקלחת מחיר

  • מחיר של פתיחת סתימה במקלחת נע סביב 300-500 ₪.
  • מחיר של בדיקת סתימה באמבטיה נע סביב 200-250 ₪.
  • מחיר של פתיחת סתימת שורשים בצנרת ביוב נע סביב 950-1000 ₪.
  • מחיר של בדיקת נזילה בברז נע סביב 200-250 ₪.
  • מחיר של בדיקת פיצוץ בצנרת נע סביב 200-250 ₪.
  • מחיר של החלפה של צנרת מים קרים נע סביב ה-5000 ₪.
  • מחיר של בדיקת נזילה בברז נע סביב 200-250 ₪.
  • מחיר של תיקון של נזילה בצינור הנמצא בתוך קיר נע סביב 950-1050 ₪.
  • מחיר לבדיקה של ריח רע מצנרת הביוב נע סביב ה-250-500 ₪.
  • מחיר להתקנת מפצל למדיח נע סביב 300-400 ₪.
  • מחיר להתקנה של נקודה למדיח כלים נע סביב 750-850 ₪.
  • לקבלת מחיר לאיתור נזילות במצלמה טרמית ירושלים צרו עמנו קשר כאן באתר.
  • להתקנת קולטי שמש מחיר כנסו לקישור.
  • לצילום קווי ביוב מחיר כנסו לקישור.

לקבלת מחירים עדכניים ומחירים לשירותי אינסטלציה נוספים צרו עמנו קשר כבר עכשיו.

פתיחת סתימה במקלחת מחיר
פתיחת סתימה במקלחת מחיר

פתיחת סתימה במקלחת סודה לשתיה

אבל רגע לפני שאתם מזמינים אותנו לפתיחת הסתימה במקלחת, נסו לפתוח את הסתימה בעצמכם. אז איך פותחים לבד סתימה במקלחת? יש כמה שיטות לפתיחת הסתימה ולחסוך כסף. אפשר לפתוח את הסתימה בעזרת פומפה, אפשר פתיחת סתימה במקלחת סודה לשתיה, אפשר לפתוח בעזרת סודה קאוסטית, או באמצעות מלח לימון או חומץ לימון.

נתחיל בשיטה היעילה ביותר. השיטה שהוכחה עד היום כיעילה ביותר לפתיחת סתימה במטבח או במקלחת היא באמצעות פומפה. זה פשוט מאוד, הצטיידו בפומפה והפשילו שרוולים… קודם כל מלאו את אדן המקלחת במים, לאחר מכן הצמידו את הפומפה לפתח הניקוז ויצרו ואקום על ידי דחיפת מקל הפומפה כלפי מטה בזמן שהגומי מוצמד לפתח הניקוז. לאחר מכן התחילו פשוט לפמפמם כמה דקות. אם זה לא הולך תצטרכו פתיחת סתימה במקלחת סודה לשתיה באמצעות, כפי שתראו בהמשך.

פתיחת סתימה במקלחת סודה לשתיה
פתיחת סתימה במקלחת סודה לשתיה

פתיחת סתימה במקלחת מלח לימון

אם זה לא עוזר כנראה שמדובר בסתימה רצינית יותר. סתימה במקלחת נגרמת בדרך כלל כתוצאה ממשהו שנתקע בצנרת, שמונע זרימת מים תקינה. ברוב המקרים מדובר בלכלוך, במעט מן המקרים מדובר בחפץ אחר שנתקע שם. במקרה שלכם מדובר ככל הנראה בחפץ גדול שנתקע ולא בסתם לכלוך.

אם הסתימה שלכם אינה משתחררת באמצעות פומפה, יש שימליצו לנסות פתיחת סתימה במקלחת מלח לימון באמצעות ויש שימליצו לפתוח באמצעות סודה לשתיה. ואפשר גם באמצעות שניהם… פשוט שופכים מלח לימון וסודה לשתיה בכמות ניכרת על פתח הניקוז לאחר מכן שפכו עליהם מים רותחים ותנו להם לחלחל לתוך המערכת. בזמן שזה מחלחל אל תשתמשו בכיור ולכן עדיף לעשות זאת לפני השינה. עד כאן לגבי פתיחת סתימה במקלחת מלח לימון ו/או סודה לשתיה.

פתיחת סתימה במקלחת מלח לימון
פתיחת סתימה במקלחת מלח לימון

חומר לפתיחת סתימה במקלחת

לסיכום, סתימה במקלחת נגרמת לרוב, בשל לכלוך שנכנס לתוך פתח הניקוז (זה יכול להיות שיער שנושר מכם במהלך ההתקלחות, הם מצטברים ונעשים גוש עבה שסותם) כעזרה ראשונה השתמשו בפומפה פשוטה שניתן לקנות בכל טמבוריה שכונתית (לפי ההוראות הרשומות לעיל). אם זה עוזר מה טוב, אם זה לא עוזר השתמשו בחומר לפתיחת סתימה במקלחת, כגון סודה לשתיה או מלח לימון, או בשניהם.

שפכו מהם לתוך אדן המקלחת על פתח הניקוז. לאחר מכן שפכו על המקום מים רותחים ותנו להם לחלחל. אך שימו לב! חומר לפתיחת סתימה במקלחת הוא בדרך כלל חומצתי ויש להשתמש בו בזהירות, וודאי להרחיק מילדים המסתובבים בבית. אם בכל זאת לא הצלחתם לפתוח את הסתימה או שהיא חוזרת על עצמה לעיתים תכופות הזמינו אותנו כבר עכשיו או התקשרו לפתיחת סתימה במקלחת מחיר.

חומר לפתיחת סתימה במקלחת
חומר לפתיחת סתימה במקלחת

מחפשים מומחה פתיחת סתימה במקלחת מחיר?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button