התקנת קולטי שמש מחיר

התקנת קולטי שמש מחיר

אם אתם רוצים להתקין בבית מערכת קולט שמש ואתם רוצים לדעת האם קיבלתם הצעת התקנת קולטי שמש מחיר טוב, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם. בגדול, יש קולט שמש לדוד בנפח של 120 ליטר ויש קולט שמש לדוד בנפח של 150 ליטר. המחירים שלהם בשוק נעים בסביבות ה-2000 ₪ לקולט יחד עם התקנה.

לצילום קווי ביוב מחיר כנסו.

התקנת קולטי שמש מחיר

המחיר שכתבנו לעיל איננו סופי. ישנם עובדות נוספות המשפיעות על המחיר. כגון סוג הצנרת וכן הגג שעליו צריך להתקין את הקולט. ומעבר לשאלת המחיר מומלץ להזמין מתקין מנוסה ועם המלצות. מה זה בכלל קולט שמש? קולט שמש הוא מה שמחמם את המם שבדוד. בדרך כלל הקולט נקנה יחד עם הדוד ולכן המחיר של קולט שמש נכלל בתוך הצעת מחיר של דוד שמש קומפלט. אלא שלפעמים יש צורך להחליף רק את הקולט ואז מתומחר הקולט בנפרד.

קולט שמש ניתן להזמין ישירות אצל החברה, או אצל מתקין דודים. אין צורך שהקולט הדד יהיו מאותה החברה, אם נשבר לכם הקולט ואתם צריכים להחליף רק אותו, אתם יכולים להזמין קולט מכל חברה שתרצו, או לפי הזולה ביותר או לפי האיכותית ביותר.

קחו בחשבון שאם הדוד הוא בנפח של עד 150 ליטר יספיק לכם קולט אחד, אבל אם הדוד הוא בנפח מעל 150 ליטר, יש חברות שיידרשו להם 2 קולטים. ובכדי לדעת אם אתם צריכים קולט חדש או שאפשר לתקן את הישן, תוכלו להתייעץ אתנו. יש לנו ניסיון רב בתיקון והתקנה של דודי שמש וקולטים.

התקנת קולטי שמש מחיר
התקנת קולטי שמש מחיר

התקנת קולטים מחיר

בעניין התקנת קולטים מחיר שכתבנו לעיל הוא מחיר כללי כולל התקנה, אך יש פרטים שעשויים לשנות את המחיר. זה תלוי גם במחיר של החברות, אנחנו רק סוכנים. מה שכן, אצלנו תוכלו להשוות מחירים ולקבל מידע אמין וייעוץ לגבי מה שהכי טוב ומתאים בשבילכם. כך תוכלו לחסוך כסף בקנייה והתקנה של קולט שמש. השירות שלנו נכון לעכשיו ניתן רק בירושלים והסביבה.

אם אתם רוצים לקנות קולט שמש או לתקן, פנו עכשיו אלינו ותתחילו לחסוך כסף. קולט השמש הוא זה שדואג לכם למים חמים. כאמור, המחיר של הקולט תלוי בגודל הדוד, בסוג הצנרת ובחברה, וכמו כן, הגג שבו צריך את ההתקנה משפיע גם הוא על המחיר. אם מדובר בגג בעל נגישות לא טובה זה ייקר את המחיר. עד כאן לגבי התקנת קולטים מחיר.

כעת הגענו לאחת השאלות הנשאלות ביותר בתחום. מה הקולט המומלץ. ישי האינסטלטור הראשי שלנו עונה: "כטכנאי דודי שמש ותיק ומנוסה אענה על השאלה מתוך נקודת המבט המקצועית שלי ומבוססת על הניסיון הרב שלי". חלק מהפרמטרים שהכי משפיעים על ההמלצה שלי הינם שיהיה קולט שמש אמין, שמחזיק מעמד לטווח ארוך ושיהיה קל ופשוט לתיקון.

התקנת קולטים מחיר
התקנת קולטים מחיר

קולט שמש מומלץ

אז איזה קולט שמש מומלץ? לדעתי, אחד הקולטים המומלצים ביותר הוא הקולט של חברת 'כרומגן', מדובר בקולט שמש שהוא יחסית חדש ועמיד לאורך שנים, יש לו זכוכית מחוסמת ויתרונות נוספים, כגון פיזור אחיד של קרני השמש, יש לו תו איכות לשתייה, החברה נותנת 4 שנות אחריות וכן צנרת מנחושת, מה שמהווה יתרון בימים חורפיים.

הקולט השני בדרוג המומלץ על ידינו הוא, קולט שמש של נמרוד – קולט איכותי ועושה את העבודה. אך גם לאמישרגז יש קולט מצוין ואמין. אגב, יש להם גב של חברה אמינה עם שירות ואחריות. נדגיש שישנם חברות נוספות עם קולטים מצוינים. כמו למשל קולט שמש של חברת טל סחר ושל חברת אידיאל או ירדן, למשל. קולטי שמש אלו הם בחירה מצוינת למי שמחפש קולטי שמש במחיר יותר נמוך.

אגב, אם כבר מדברים על עמידות ואמינות, כאשר מדובר במספר קטן של משתמשים בדוד, קולט שמש מומלץ קטן יותר, זה מאריך את חיי הקולט והדוד. תוכלו להתייעץ אצלנו על כל ההיבטים של דודי שמש וקולטים. כגון לגבי חימום מים בחורף, איזה דוד שמש הוא הכי מומלץ, התקנת קולטי שמש מחיר ועוד ועוד.

אנו נותנים גם שירות של איתור נזילות מים בירושלים וכן פתיחת סתימה במטבח ופתיחת סתימה במקלחת.

קולט שמש מומלץ
קולט שמש מומלץ

מחפשים מומחה התקנת קולטי שמש מחיר?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button